❤ Love life nu när hon är borta från mitt liv :)

Nu blir det top modell ! :D mår mkt bättre nu tack vare min katt som tröstat mig ! E oxå jävligt trött på folk som klandrar ner på mig ? Det är fan hon själv som blir sur på allt så låt mig va ? Mupp . Hatar oxå att de inte vågar säga ngt face to face ! -.- förlåt är så sur på en person men ska skita i de och de ska ej komma ut över er , hon är raderad ur mitt liv kmr bli så skönt utan en jobbig jävel som blir sur för allt ! Nä livet e helt jävla skönt just nu :) bloggar mer sen puss ! <3


Kommentarer
Postat av: Lena

Vem e det ? Vad heter hon ?

2012-06-12 @ 22:40:33
Postat av: Anonym

E det jag eller? Inte för jag bryr mig men vill bara veta ;)

2012-06-12 @ 23:20:20
URL: http://schonbergohagen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag som skrev kommentaren längre upp,elin

2012-06-12 @ 23:21:00
Postat av: Kajsa

Finns... <3

På bloggen då men... Vem? Vad har hon gjort? Blir helt jävla förbannad! Hur kan någon ens våga försöka trampa ner dig ?!

2012-06-14 @ 00:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0