❤ miss the sun

OMG saknar redan sommaren ? Det är svin kallt ute ? Tråkigt ... Ska iaf gå in i badet och sen följer jag kanske med mamma och hämtar syrran va va vom vom ;) haha mitt nya favvo ord ! Ska absolut be min morfar filma oss mer , synd bara att ingen kommenterar vad ni tyckte ? Så skulle vart kul om ni kunde kommentera inlägget och gärna se filmen för vi har kämpat och blev riktigt bra resultat och då ska såklart fler få se den ? Så scrolla ned och se videon och gärna kommentera ! Ang frågestunden så flyttas den tyvärr tills imorgon :/ tråkigt att jag ej fått ngn fråga så kommentera mkt nu tills imon ! Svarar på allt imon kmr bli grymt nom nom ses ;)


Kommentarer
Postat av: angkana -

super fin blogg!

allt bra med dig ? :)

2012-06-01 @ 15:23:21
URL: http://angkana.blogg.se/
Postat av: angkana -

super fin blogg!

allt bra med dig ? :)

2012-06-01 @ 15:23:37
URL: http://angkana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0