Önskeinlägget

Tjo, back on track again ! Tänkte skriva önskeinlägget som ni har vart så duktiga med att rösta fram ! Och vann de gjorde sanningen om Melissa. Jag tänkte berätta några sanningar om mig själv då ?

Jag hatar folk som snackar bakom ryggen och är falska, så fegt , but thats a girl thing , right ?
Jag ÄLSKAR djur har gjort det ända sedan jag va liten.
Jag har världens sämsta humor !
Jag hatar skolan !
Gillar inte att prata framför folk i stor grupp .
Älskar mode och musik !
Är alltid mig själv och står upp för mig själv om det händer ngt.
ÄLSKAR SOMMAREN OCH VÅRAN !
Föredrar chips före godis.
Älskar livet och har världens bästa familj + självförtroende.
Ska bli polis när jag blir stor elr jobba med hästar.
Jag gillar inte folk som glor ( då jag blir trött på de eftersom folk gör de varje dag),
ÄLSKAR ATT BADA !

Så nu vet ni lite mer om mig, vart lite svårt att komma på vad man ska skriva ? Finns så 7kt mkt att skriva om ? Men är det ngt speciellt ni vill veta ba att fråga ? Kmr ha önskeinlägget snart igen, så håll utkik ! Nu ska jag sitta lite vid teven , då jag nyss ätit .
Har följt alla som följer mig , elr som sagt att de följer mig. (så tror på er) dåligt att man inte kan se vilka som följer än ? Aja , hörs snart!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Alla dina sanningar stämmer in på mig så sjukt bra !

2012-06-26 @ 08:42:34
URL: http://choklaad.devote.se
Postat av: Olivia Ponnygalen Blank

utmaningar! t.e.x. vi får kommentera ett inlägg med massa olika utmaningar, sen så väljer du nått av det & spelar in på video o lägger ut på bloggen ;)

2012-06-26 @ 08:48:31
URL: http://ponnieflickans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0