Svar på frågestund del 1 !

Tja tja blöggen !
Hade spelat in lite videoklipp som jag tänkte lägga ut men jag sitter heeelt konstigt och allt blev skit !
Så för er skull svarar jag på frågorna såhär den här gången , men ni var grymma på att kommentera !
 
Har du någon pojkvän? Nej inte just nu.
Tycker du att du är känd? Nooo de tkr jag inte , men jag hoppas att jag blir känd !
Hur är Grand att rida , och varför gillar du han så mycket ? Jag älskar Grand för att han alltid är snäll, lyssnar, snabb, följsam i galoppen så man inte skumpar (hatar när man skumpar) HAN ÄR BARA BÄST ! <3
Favorit mat? Favorit hår färg?Browniie !
Är det sant att du ska färga ditt hår brunt? Nja , får se efter sommarlovet om jag vill bli brownie.
Favorit färg på häst? Brun, svart och sist vit.
Favorit ras på häst ? Har ingen favorit, tkr alla hästar är lika fina.
Hur ska din dröm häst vara ? Snabb , följsam i galoppen(så jag inte skumpar) , bra hoppteknik, snäll i all hantering och kan lite dressyr. Utseende ska vara som Grand fast lite mörkare .
Högsta dröm ? Att få en egen häst, och kunna tävla i hoppning och komma långt !
Favorit serie? Våra värsta år , helt klart min humor.
Favorit film? Avatar !
Favorit färg? Favoritfärgerna är blå,grå  svart och vitt !  
Högsta dröm ? Att få en egen häst. 
Högsta du hoppat? 40-50 cm i ridskolan. 
Mål att nå upp till i ridningen? Vill få en egen häst, kunna tävla , komma långt och ja hoppa älskar de och galopp ! Hoppa en meter.
Hur högt vill du hoppa ? Jag vill satsa på att kunna hoppa 1 M.
Favorit plagg? Mina svarta victoria Beckham Jeans med kronorna på rumpan.
Vad vill du köpa just nu ? De svarta linnet med virkning upptill som Nellie Berntsson har, ett par svarta jeans med dragkedjor, och ett korall linne !
Favorit låt ? Den nya låten med Rihanna och Coldplay.
Favorit artist? Nicki Minaj och Rihanna , dem är as coooola !
 
Skriver mer sen och lovar att svara på resten av frågorna på landet om jag har internet, annars gör jag det med en gång när jag kmr hem . Nu har jag iaf packat och ska åka upp till landet och fira midsommar ! Vi hörs puss !
<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0