Svar på frågestund del 2 !

Tjo tjo blöggen !
Tänkte svara på resten av frågorna så nu blir de ett lååångt inlägg ;)
 
Vad ska du göra under sommarlovet ? Jag ska åka till Danmark, Skåne, Bada, Va med kompis, va på stallet, äta glass , sola och åka till Liseberg och Gröna Lund (stockholm).  
Vad har du gjort hitills ? Jag har badat , vart med kompisar , solat . Men har mkt att se fram emot !
Gillar du att bada ? Jaaa ! Jag ääälskar att bada !  
Hur många år är du ? Jag är 14 år , men blir 15 nästa februari den 25:e Februari. 
Hela ditt namn ? Melissa Madeleine Dagestam
Kommer du ha någon bloggträff? Ja det kmr jag, fast de händer när min blogg blir lite större.
Vad heter din bästa vän? Jag har min häst Grand som är min bästa vän ! <3
Vad ska du ändra på din blogg? Inget kommer ändras bara att jag kommer få en ny header snart + lite små fix , och massa bilder och så i inläggen när appen är fixad. 
Ska du få ny header? Ja de ska jag.
Är du nöjd med din blogg? Ja jätte nöjd ! Bara att den är lite för rosa (gillar typ inte rosa) så satsar mer på ngn grå elr blå blogg nästa gång ? Elr vit kanske ?
Hur många läsare har du per dag ? Ungefär 60 , fast ibland kan de va högre !
Hur många kommenterarer får du per dag ? Det är olika , men mina läsare sviker mig aldrig med mindre än 5 kommentarer / dag ! Så tack för de och fortsätt såå ! Ett tag fick jag minst 2 kommentarer på varje inlägg så skulle vart kul om det hade kunnat bli så igen huh ? ;)
Vilka bloggar följer du ? Jag följer Kissies och Nellie Berntssons blogg !
Varför börja du rida ? Jag har alltid gillat djur och älskat hästar , så ville prova på som liten och föll för de med en gång !
Varför börja du blogga? Jag hade några oseriösa bloggar när jag var mindre men ville skaffa en bättre , snyggare och vuxnare blogg.
Hur många år har du ridit ? i 4 och ett halvt år.
Vilken är din riktiga hårfärg, om du har färgar det asså? Jag har färgat det till blondt , elr jao de blev iaf ljusare. Innan hade jag någon mer ask/brun/svart hårfärg. Typ som Kissies utväxt xD
Har du en egen häst? Nä tyvärr !
Tävlar du inom någon hästgren? Nja , i ridskolan tävlar jag i gympkhana , men jag vill tävla i hoppning då det är de jag satsar på och älskar !
This or that:
katt/hund
rida i paddock/manege Paddock när det är varmt och manege när det är kallt.
cponny/dponny
data/teve
godis/glass
chips/godis
bakverk/kakor
Ponny/häst
Singel/förhållande  
Vänner/hästar
Katt/hund 
Gör du länkbyten ? Nä , men bloglovin byten , så följ mig och kommentera så följer jag dig !
Favoritdjur? Häst & hund.
Favoritårstid? Sommar & vår.
Var bor du i Sverige? Jag bor i Tynnered i Gbg !<3
Har du syskon? Isåfall hur många? Jag har två systrar.
Favoritblogg? Åh den var svår , inom Blogg världen Kissies och inom Hästvärlden Nellie Berntsson.
Har du något husdjur? Ja en katt, han heter Lucas och är 9 år. Älskar honom !<3
Vad heter hästen på bilden till frågestunden ? Han heter Grand , och är världens bästa häst så drf fick han oxå vara med på bilden :)
Vilken skola går du i ? Jag går på Kunskapsskolan.
Har du bra betyg? Ja det tkr jag för att vara ny på skolan. Men ska ta igen och göra mkt bättre ifrån mig detta år då jag får betyg nu när jag börjar 8:an. Innan hade jag bara omdömen.
Rekommenderar du din skola? Nja , den är bra åh så, mkt trevligt folk och lärare osv osv.. Men ibland kan det vara lite krångligt då man inte får reda på information i tid.
Vilka klasser finns det? Från 6an-9:an.
Gillar du någon? De du ;)
Skriv tre vänner. Angelica, Shaheena , Emmy. Finns massa fler men kmr inte på alla.
Har din syrra en egen häst? Ja det har hon, han heter XL och är en jätte fin och snäll dressyr ponny !
Går du i någon annan sport? Nej , men när jag tröttnar på ridningen (vilket nog aldrig händer) men om de gör det blir de fotboll, elr om jag vill ha ngt utöver ridningen så blir de fotboll.
Skulle du kunna bli vän med en bloggläsare(mig)? Ja det är klart, blir vän med alla som är snälla osv osv .. Men måste självklart träffa personen först xD Men svaret blir Ja.
Vilken ridskola går du på? Långeberga.
Älska bloggen :) <33 Tack så mkt hoppas du stannar!
Vem är din idol i musiken ? Helt klart Nicki Minaj och Rihanna, så himla coola va ?
Favoritlåt? Jag vill ut och den nya låten med Rihanna och Coldplay.
 
Det va alla frågor, de flesta var samma med svarade på alla :) Tack för alla frågor de va jätte många hela 23 st :O Jätte kul ! Hoppas ni kommenterar lika mkt som ni gjorde nu även när de inte är frågestund. Nästa frågestund kmr jag svara på alla frågor i ett video inlägg. Nu ska jag iaf göra er ett inlägg med alla mina favvo låtar ! Hörs sen puss puss ! <3
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej Melissa ;) sorry att jag inte har hunnit kommentera din blogg men jag har varit i Spanien i två veckor jao ;) men älskar din blogg den blir ju bara bättre och bättre ? Och kan du inte ha en till frågestund nån gång fast lägga upp den video istället ? Och du är fortfarande min förebild :D

2012-06-24 @ 23:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0