❤ Svar

Sv : till floppan . Självklart ska du få din länkning när du skickat idolbild / idolfilm . Har bara inte fått den ? Dubbel kolla så att den är skickad till min e-mail
[email protected]
Vill du ha en länk ? Skicka en idolbild elr en idolfilm (ger fet länk) till mig ! (min epost står längre upp i detta inlägg)
Och kmr ha en frågestund snart igen , kul att ni gilla det :) skriver mer sen ha en bra dag kram ! <3
Min katt på bilden igen , han tackar till folk som tyckte han var söt . Han sa jag är inte söt utan snygg , haha älskar honom ! <3


Kommentarer
Postat av: Floppan!!♥

Kan jag lägga upp den på min blogg så kopierar du den???

2012-06-08 @ 16:49:39
URL: http://floppansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0