♥Följ min blogg♥

Heeeej<3
Haha villel bara tacka för att dt va så många som har
sett på vår oseriösa kakmonster parody ;) <3
Fick typ dubbelt så många läsare av den , så jag hoppas
att DU! Som läser denna bloggen just nu , kmr att följa
den :) Skulle vart kul att ha fler läsare and so on ..
På tala om dt så har jag nyss kollat på Avatar , fett nice
film ! Hann inte se klart på hela eftersom dt va premiär
av desperate housewives <3 Så jao .. Ska kolla på Avatar imon !
Fick även veta att jag inte har ngn gympa imon , fett soft
att slippa ha med sig en extra väska för gympan :/ Och oxå att
vi har studiedag på torsdag <3 Men nu måste jag tyvärr sluta
skriva , måste kolla på mitt program , skriver mer imon !
Och bjuder på en bild där jag liknar Kissie lite xD

/Melissa.♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0