♥Frölunda Torg♥

Gooood eftermiddag :)
Blir att åka till Frölunda Torg typ vid 15 - tiden ?
Vill bara va hemma ett litet tag innan (i)
Anyway ..Idag hos tandläkarn så slapp jag sätta in
typ stålsaker som skulle hålla ihop käkarna ;P
Så nu fick jag bara ngt som gjorde att jag skulle
bita rätt , mkt bättre , och dt syns inte lika mkt förutom
att dt e blått . xD Aja ;) Snygg blå iaf (I) Japp jajaoo..
Nu blir dt att kolla in lite bloggar och så ... ?
Bloggar mer sen , och glöm inte att kolla in syrrans nya
blogg: www.cityhorse.blogg.se
Kolla absolut in den , men glöm inte att fortfarande
följa min / Melissa.♥



ps: Ful bild men har bildbrist , så fick bli den :/ Mobba mig inte xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0