God morgon alla läsare!<3

♥God morgon♥
Idag blir dt iaf att slinga håret ett snepp ljusare :)
Ser just nu ut som att jag har blont hår , och utväxt?
Sooo disslike!!! :( Men dt blir nog bättre med lite
ljusare slingor , som ljusar upp dt hela :)
Kör själv på mood´s slingor på mitt hår.
Fungerar jätte bra!! Rekomenderar dt starkt!<3
Btw en fråga till er bloggläsare:
Är dt bara jag elr tkr ni oxå att min blogg
har blivit bättre , sen jag fick min nya data ? ;)

Tacksam om ni svarar på den frågan i komentaren , hade
vart kul å veta , jajao btw , skriver mer sen , hörs / Melissa.


Kommentarer
Postat av: Kuuungen !<3

Eftersom att jag tydligen är den enda som komenterar än så länge ? Haha nä men skiiit samma , ja din blogg har blivit bättre :) När jag skaffar en blogg , så kmr jag att ta lite insperation ifrån dig , kramis<3

2012-03-04 @ 14:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0