Grand love jah!<3

Hej.<3
Ska försöka att övertala mamma att göra slingorna på mig
just nu , har så jäkla trökigt ? Och har värsta mag ont :(
Åt typ 4 kakor , en donut , så dt e inte konstigt att börja
dagen så . Och sedan få mag ont ? Jajao hoppas att dt
går över ... Har iaf inte några planer ... än ;) Men kmr
nog på ngt , riktigt suugen på att shoppa lite , vart typ senast
1 månad sedan jag shoppade ngt nytt :( Och har ju cash $ <3
Så nu blir dt nog ngn liten shopping tur idag, hoppas ja :)
Jajao .. Nu blir dt att övertala mamma , haha :) Orkar
inte slinga håret senare :/ Jajao .. Hiss denna veckan är
att jag har studiedag på måndag igen .. Haha hatar
måndagar ^^ Jajaoo .. Och sedan är dt ridning på
torsdag :) Hoppas att jag får Grand.<3
Skriver mer sen / Melissa.♥




Lille Grand älsklingen , love you!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0