♥Shoppat♥

Hej hej har nyss kommit hem igen ifrån frölunda torg.
Blev att man köpte en ny tröja + ett silikon skal till min
iPad , och dt behövdes verkligen eftersom att jag aldrig
haft ngt skal till den ? :D Så jao .. Jag e nöjd med vad ja köpt.<3
Och dt va en kul dag helt enkelt , och dt gick ju fint fint hos
tandläkarn , och ett + i kanten var även att när jag köpte
tröjan under inlägget på Monki , så va tjejen där jätte snäll
så både jag och min syster fick varsitt halsband , as gölligt :)
Orkar inte ta kort på dt för att dt va litet och man ser inte så mkt på
min dåliga webb kamera ? Men iaf , dt va typ som en liten flaska , med
en sån där kork av typ trä/papp ? Och så stod dt dream dust +
så va dt lite glitter i , as gulligt :) <3 Blev faktiskt glad , för dt
stod en söt liten lapp på oxå , typ om att jag va snäll osv .. :D
Så jao .. Men nu blir dt snart att äta , och mys ikväll.<3
Och imon blir dt att sova öveer hos mammas kompis , så ska vi
typ "passa" hennes barn :P Så jao .. Men skriver iaf
mer sen , och tills dess så får ni se bilder på vad ja köpt/ Melissa.♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0