♥Sommar♥

Hej hej :)
Idag va dt mega segt i skolan :/
Lixom hatar verkligen måndagar så dt va säkert
dörför ^^ Men dt goa idag va att dt va så gott
väder , huh ? ;) As skönt verkligen.<3
Så ska fråga mamma om vi kan åka å ta en glass
på triumfen senare , vart längesen ? Och nu kmr
äntligen sommar känslan tbx ? :D As gött iaf
utan detta äckliga väder , som va kallt å sunkigt ?
Nää tack :D Jajao .. Nu ska jag iaf checka min faceböök , och
typ kolla in andras blöggar , och ofc min egen ;DDDD
Och så ska jag leta efter en ny bakgrundsbild elr
va man säger , här till min blogg :) Fick världens
bästa idé , aja nu blir dt ett långt inlägg ? ;)
Skriver mer sen / Melissa.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0