♥Twilight♥

Hej :)
Har nyss kollat på Twilight breaking dawn part 1.
As bra film faktiskt , fast va mkt bättre på bio när jag
såg den då :) <3 Idag som sagt blev dt bara att slappa
framför teven .. Och sket faktiskt i plugga xD
Har gott om tid , så gör dt imon .. Lixom vem orkar
plugga på en måndag ? Och jag som hatar måndagar! :/
Jajao .. Längtar iaf till torsdag, då jag ska rida igen :D <3
Och ofc till helgen ! Och verkligen till påsklovet , tänk att dt
inte är så långt kvar av denna terminen tills dt är sommar ?
Lixom då går jag ut 7:an , dt gick as fort!<3 Sedan börjar
jag i åttan :) As soooft.<3 Fast man saknar nog skolan
tror jag ? Jajao ... Nu blir dt att lyssna vidare på musik och
facebook, bloggar och sådan där gammal skit, ha dt !
Och ska börja att bara skriva typ 3 inlägg/dag , elr jao
skriva ngt när jag har ngt vettigt att skriva xD Påå bilden under
får ni se hur mitt hår blev , ha dt / Melissa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0