♥6 Månaders Jubileum

♥Tjo !

Idag har jag 6 månaders Jubileum.
Vilket innebär att idag har jag haft min
blogg i ett halv år :) Och det firar vi såklart
med en frågestund ! Som kmr ikväll ;)
Och det kmr ta länge innan det kmr bli
ngn frågestund igen , så har du ngn
fråga nu ? Kan du maila den till
[email protected]
Så svarar jag på alla frågor i ett inlägg ;)
Självklart kan ni oxå ställa frågor i inlägget
där frågestunden kmr va ;) Men vill
du fråga ngn fråga innan , bara maila !
Så komma igen bomba mig med en massa
frågor :D Tkr bara att det är kul, och som sagt
tar de långt tid tills nästa gång så nu har
du chansen att få svar på den frågan
du länge undrat om :) Tack ni som
kommenterar / mailar frågor ! Svarar
på alla senare ! Nu blir de iaf att göra iordning
sig och förbereda eventet haha inför ikväll ;)
Ska ju åka ut och shoppa tyyyp , så blir frågestund
när ja kmr hem , så glöm inte att fråga , ses sen / Melissa.<3





Jag har gjort fotot själv ! :)


Kommentarer
Postat av: Elsa

Grattis till 6 månader ! Jag har lite frågor till dej :)

1. Hur lång är du

2. Hur skulle du själv beskriva din stil

3. Vad tycker du om din blogg

4. Vad vill du bli när du blir stor ?

5. Högsta dröm ?

6. Har du något husdjur ?

7. Skulle du kunna göra lite videobloggar ? Eller vad

Man säger haha !

8. Favorit program

9. Favorit tidning

10. Chips eller godis ?



Haha massa frågor , men kunde inte komma på fler frågor ? Ha det bra kram !

2012-05-18 @ 18:11:03
URL: http://elsas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0