♥ Bad Update

♥Tjo !
Sorry för dålig update :/ Men har typ pluggat
all day elr jao iaf sedan jag kom hem .. Har gjort
klart svenska och engelska uppgiften , så nu ska bara
min morfar skriva ut de :) E så osmart så skrev om allt
igen när jag kunde be morfar skicka dokumenten
så kunde ja gö om dom på denna datan ? För att ja
skrev de där , och nu är jag hemma haha aja ni
fattar men nu är de klart och en vem bryr sig uppgift kvar att
göra sen blir de teve, men hörs sen <3

LISEBERG IMON ! MED TJEJOORNA NOM NOM , KMR BLI BÄÄÄST!
NI KMR FÅ EN BILD BOMB NÄR JA KMR HEM ;) FAST KMR INTE
BLOGGA PÅ TYP ALL DAY , MEN ETT LÅÅÅNGT INLÄGG MED
MASSA BILDER KMR IAF NÄR JAG KMR HEM ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0