❤ Långt inlägg om min dag

Tjo !
Tänkte skriva en kort sammanfattning om vad jag gjort idag . Ehm .. Först vakna jag typ 11, sen vid 13 så åkte vi ut. Vi åkte till bollebygd och där köpte syrran och mamma lite saker . Sen gick vi in på ginatricot (min favvo affär) och köpte min snygga hoodie :) sen fick vi åka runt allt på vägen hem för att de va avstängt ? Å så snacka vi och lite så . Sen åkte vi till Ica och handla . Men ja stanna i bilen för att kunna blogga xD och nu är ja hemma och har ätit jordgubbar med mjölk och socker . Mm och senså ska jag snart äta min favvo mat ;) taco gratäng ! :D jao de va min dag än så länge ;) men bloggar mer sen puss ! Bild brist btw ! Så ger er gamla bilder :/ men nya kmr ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0