❤ Långt inlägg + svar på frågestund

Frågestunden kmr hålla på tills imon så skicka en massa frågor till [email protected] elr kommentera detta inlägg ;) svarar på alla! Så tänkte svara på några just nu :) ps : skriver du några frågor kan du få chansen att vinna en länkning ;) lycka till ! Svar:
1. Hur lång är du ?
Jag vet inte riktigt 160 elr ngt kanske ?
2.hur skulle du beskriva din stil
Uhm .. Jag gillar enkla men snygga kläder så typ snygga jeans och ngt linne / topp e så Melissa style ;)
3.vad tycker du om din blogg ?
Jag Tkr att den är fin :) och uppdaterar ju mkt så den blir bara bättre ? Nu e det bara lite små saker + ny header som saknas ;)
4.vad vill du bli när du blir Stor ?
Jag vet inte riktigt :D men vill jobba som polis eller med djur !
5.högsta dröm ?
Att få en egen häst helt klart !! :)
6.har du något husdjur ?
Ja, min katt lucas som ni nog sett på flera av mina bilder xD
7.skulle du kunna göra videobloggar ? Eller vad man säger haha ?
Ja det är klart att ja kan :) ska bara skaffa youtube konto så det kmr nog till sommaren , håll utkik !
8.favorit program ?
The Simpsons och våra värsta år , min humor och dem är grymma ! :)
9.favorit tidning ?
Hööks och att kolla på alla bilder , mode tidningar och häst tidningar :) har inga speciella favoriter så...
10.chips eller godis ?
Chips , hihi mums <3
Tack för frågorna :) fortsätt att fråga frågor antingen via kommentarer elr mail ! Frågestunden avslutas imon , hörs sen / Melissa.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0