♥ Passa På..

♥Nyss duschat jao , och känner mig riktigt
fräsch nu , en skön känsla :) Lämnade ju in
mina uppgifter så det = klart. Nu är det
bara redovisa imon , önska mig lycka till ?
Om en halv timme blir de top model och desperete
housewives. Eurovision song contest 2012 ska ju
oxå va idag ? Så kollar väll på de oxå kan ja
tro ? ;) Blir plugg all day imon oxå -.-
Btw .. E på så gött humör så tänkte va lite
snäll ;)
Just nu : Kommentera detta inlägg och du kan skriva
i princip vad som helst (ej ngt taskigt) och jag kollar
in din blogg ;) Har du tur kanske jag börjar följa din
blogg + annars får du 1 besökare extra xD

Lycka till och detta gäller bara idag så kommentera;)
Sen tänkte jag ta upp att jag fått väldigt många
kommentarer om bloglovin byte ? Hehe jag ska
erkänna att jag inte riktigt vet vad som menas med
det ? Då jag ej haft bloglovin sålänge ? Men som
alltid gäller det , att om du följer mig på bloglovin
följer jag dig tbx. Fick jag med allt jag ville i detta
inlägg ? Ja ;) Stänger bloggen för idag, men kmr kolla
på era kommentarer / bloggar. Så glöm ej att kommentera
ciah imon ! ? <3


image description

Jag ser inte ut som mig sj på bilden haha ?
Men söt bild på mig och Elin iaf <3


Kommentarer
Postat av: shahinaaaaaaaa<3;)

stolt fotograf! :D

2012-05-23 @ 18:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0