❤ Sista svaren ifrån frågestunden

Den snygga koftan under är nu min ! Yey <3 fanns ej på torget men den fanns här love love ! <3 tänkte svara på de sista frågorna nu , mens självklart får ni fråga frågor även om de ej e frågestund ! Frågor och svar:

Favorit färg?
Ja älskar svart, vitt och grått ;)

Favorit häst ras?
Jag har faktiskt ingen favorit men islandshästar e jummy ! <3

Hund eller katt?
Hund , fast har en katt men han e tråkig ba äter hela tiden xD

Favorit plagg ?
Just nu är det min nya ny tröja ? Så snygg och mysig :)

Vad ska du göra i sommar ?
Jag ska åka till Skåne , till Legoland , bada , äta glass , och vara med kompisar :) thats so Melissa style ! ;)

Vad kommer bli annorlunda med din blogg på sommaren ?
Då kmr videobloggar att finnas ;) samt mer bilder ifrån stranden och så kmr de hända mkt mer med header och inlägg

Hur länge ska du ha din blogg ?
Så länge tills ja tröttnar men iaf över ett år ;)

Har du ramlat av någon häst någon gång ?
Nä jag har faktiskt aldrig ramlat av ngn häst ? Elr nja flög av en gång men då hamna ja i diket för att min häst va crazy och bara ville äta så ja en gång när ja va nybörjare ;)

Favorit mat ?
Älskar hamburgare :D och pommfritt så blir nog de ;) mwehhe! Men favorit mat är när mamma gör en slags taco gratäng , Melissa likes ! ;)

Så där det va alla frågor de :) tack alla som frågade ! Även om frågestunden är slut kan ni alltid fråga frågor svarar alltid ! ;) nu blir de iaf hem , äta och jao softa haha nä men venne skriver senare / Melissa.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0