Två inlägg valda av er läsare!

Valde ut två stycken inlägg som jag valt att skriva om.

•Varför började du blogga?

- För att min syster precis hade skapat en blogg och jag ville också skapa MIN egna blogg, med MINA åsikter och ta MIN blogg till Toppen.

•Skriv om dina planer detta året och nästa år.

- Denna veckan blir det att åka till Ullared. Alla andra dagar bara att sköta skolan och inget annat är bestämt än så länge. Och Julen spenderas hemma med hela à la famila, det blir Go mat , massa presenter och en massa Goa och glada skratt, det om något är jul för mig. Nästa år den 25:e februari fyller jag 15, det är STORT! Och i Juni åker jag tillsammans med mormor och morfar till Tyskland, kmr bli sjukt kul! Och till sommar kmr vi åka till Helsingborg, va i stallet, bada och massa annat kul! Tills dess är det inget jag vet just nu som är bestämt men det kmr även bli annat.

Nu stannar vi kvar på 2012, en vanlig söndag. Klockan är 21:07 den 18:onde November, och nu ska jag spendera söndagen med teve innan skolan börjar, hörs sen och kul att ni kommenterade! Kmr komma fler tillfällen där ni som läsare kmr få chansen att få välja ett inlägg som ni vill att jag ska skriva i à la Melissa Way.

Brb ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0