God morgon à la blog!

God morgon min à la blog!
Idag blir det matte och svenska som är inom fokus. Skrev på min svenska uppgift lääänge och noggrant för projekt steg. Ska bara lista ut vad jag ska säga på plats muntligt,svenska framför alla? Känner på mig att det kmr gå Perfa! Sen vid halv två kmr mami och hämtar mig så åker vi direkt till Borås hästmässa,kmr bli riktigt kul! Ses vi där? Brb med ett inlägg live på plats @ Borås hästmässa. Bild: kolla så sjukt fin ponnyn är! Åh älskar han! Vi hann tyvärr inte få så många bilder för vi red ut och var i paddocken ca Max 10 min. Men morfar ska plåta bilder på oss nästa vecka och några videos.


Kommentarer
Postat av: fanny & filippa - Hästblogg

Super härlig blogg <3 Fin design! Hoppas du får en fortsatt bra dag! Kika gärna in på vår och kommentera :D Kram

2012-10-12 @ 07:48:39
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0