God morgon :)

God morgon bloggen!
Hade inga redovisningar idag och kände att jag inte var tipp topp. Så lika bra att va hemma och vila ut sig riktigt och prestera på torsdag och fredag då jag har redovisningar. Skulle jag gått idag hade jag nog blivit sämre och inte kunnat gå imon. Så tog tag i vad som kändes viktigast och kände att jag inte var riktigt kry, men att det börjar gå på bättringsvägen. Hela dagen blir det vila, imorgon skola och redovisa tyska, på fredag redovisa svenska projekt, så blir kanske en liten snabb repetition på stegen, om jag orkar. Fick även ett gulligt sms från en läsare imorse som undrade om jag skulle till stockholms horse show. För att hon ville gärna träffa mig, Naw riktigt gulligt, värmer! tyvärr kan jag inte det, alldeles för lång väg ifrån där jag bor. Hade annars varit riktigt kul å se, så ni som ska dit, hoppas ni får det riktigt kul! Själv ska jag åka till Borås häst mässa, mkt närmare från mig, ska bli riktigt kul.
Nu blir det att vakna, äta å vila. Hoppas ni får en super trevlig onsdag så hörs vi senare , kram på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0