Oct. 15, 2012

Pluggat... Imorgon blir det teater med skolan klockan 11, jippie? Hade hellre föredragit att plugga i skolan och redovisat men teatern har ngt med betyget i svenskan att göra? Så dit skall man gå klockan 11:00. Innan det blir det att lämna in mitt vykort jag jobbat med i tyskan, som skall lämnas in och rättas. Sedan ska det jobbas med projekt steg hela veckan? Å så skall det jobbas svenska, kurs å allt... På torsdag har man studiedag och det = ledig, *pust* kmr behöva det.. Nu är det iaf läggdags för min del, hoppas ni har haft en bra måndag! Imorgon kör vi nya tag, tisdag, dagen efter måndag, dagen då jag har ridning, riktigt kul ,saknat Grand! Kmr bli grymt kul, längtar, ses imon Grand! Och ses imon à la blog, as usual.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0