TILL ER PATETISKA IDIOTER.

ALLA SOM KOMMENTERAR PATETISK FALSK SKIT LÄS DETTA OCH TA ÅT ER! NI SOM INTE GÖR NGT AV DETTA LÄS INTE DETTA INLÄGG OCH TA INTE ÅT ER.

Sitter här och uppdaterar 24/7 ? Och så sitter patetiska människor och kommentar falsk onödig shit(gäller inte alla, så ni som inte gör detta ta inte åt er) om inte ni diggar det jag gör, fine, jag bryr mig inte. Men lägg inte tid på att kommentera patetisk skit? Kommer ändå bara skratta åt er. Så sluta läsa bloggen Isåfall för bloggen är för bra för er, tack för mig...


Kommentarer
Postat av: Maja

Sååååå sant! Håller med dig, patetiska idioteer, hoppas de slutar stalka din fina blogg den är för bra för de, de är inte värda det! Kram på dig / Maja ! <3

Postat av: Frida

Såna som lägger tid på att kommentera ditt liv har inget liv själva. De är bara avundsjuka och vill vara som dig. Skit i dom patetiska p12-orna!
Kram

2012-10-29 @ 14:47:43
URL: http://hastlivetebast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0