Dagen imon

Glömde säga att vi som sagt åkte och lämnade syrran på stallet idag, vi stannade inte för vi fick inte plats för att folk parkerar jätte dåligt där ? Så aa, och sen var inte mamma tipp topp heller , så vi tog en sväng till kungsmässan och kollade på hm å lite så , letade efter tröjan men självklart hade de fått in alla andra utan den ? Så sjukt trött på att allt jag ska ha har inte kommit in elr så är det slut ? Hm ... Men vi ska iaf beställa min tröja imon , taggad ! Provade samma fast i annan färg och mönster för att se hur den satt å så , och den var skit fin ? Har aldrig , NEVER haft en sån form på min tröja innan så det va coolt och kul Tkr jag att köpa ngt annorlunda , men snyggt ! Imon blir det iaf att gå upp kvart i 7, åka till skolan , efter skolan åka till tand läkarn och fixa min fina tandställning, tänk va fint det kmr bli sen när den är ute ? Längtar , sen ska man direkt till stallet och träffa älsklingen Grand , saknat han ! Han var sjukt mysig,gosig,snäll och lugn förra veckan , hoppas han är det imon med och inte så okoncentrerad och ej i fokus och stressad som han va för två veckor sen. Sen blir det raka vägen hem och plugga matte , ska även göra det i skolan . Känner att jag är frisk , förutom lite hosta , men det går nog över ? Tur att man ba va förkyld i tre dagar , aja hörs sen ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0