Glad och stolt Melissa !

Idag har det varit en mkt lärorik dag ! Redovisat engelskan och äntligen är den klar ! Även fått min text rättad och fick ett C när jag satsa på D , så sjukt glad ! Han sa att jag skrev mkt bra osv osv , riktigt kul ! Så ska fixa lite slarv fel och skriva ut sen , samt jobba svenska som ska redovisas imon , ws:en va inte öppen idag ! Men allt är fixat , skönt . Ska även till ngn bild sak imon ? Ska kolla konst osv som vi ska ha lära av till vårt projekt i bild och form? Nu ska jag iaf kolla Facebook å lite så å även andra bloggar ! Tyskan jobbar jag med under helgen och det ska redovisas direkt live på tisdag , måste klara det då , inte flytta bak det mer , aja baja ! Men kursen tog så mkt tid , så hann inte med men allt är i fas och jag är ändå före så gör inget , nu är allt Perfa ! Redovisningarna går perfekt, och aa ska redan redovisa uppgiften som jag fick C på , redan direkt på tisdag ? Haha venne vrf , det är inte två veckor kvar tills jag ska redovisa de ? Men skönt att få det över stökat och har ändå ingen annan redovisning förutom tyskan den veckan ? Nog pratat om skolan , som det går mkt bra i , nu över till min fritid ... Träffade min kompis Sabina på bussen när jag skulle hem , så vi pratade och lite så å va sjukt länge sen som vi träffades så vi ska ses på söndag , riktigt kul ! Jao , det va allt jag ville skriva , men ni får ha det så bra så hörs vi lite senare ! Glad är jag nu asså ! Detta kände jag att jag behövde , kul !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0