God morgon

God morgon allihopa !
Idag är det måndag , och man ska gå ännu en hel skol vecka ? Förra veckan va AWESOME , ingen gympa , bara plugg och skratt , sjukt kul . Helgen var soft , vila och plugga . Denna helgen ska bli annorlunda , ska vara med en kompis och hon ska sova över här , och sen ska jag även gå på bio med en kompis om hon kan . Idag blir det iaf att redovisa matten och engelskan , sedan bara plugga , ska redovisa svenskan och tyskan också , stackars mig , blir full rulle denna veckan också , men jag ska klara det . Btw så har jag idrott idag också jippie ? Kom på det nu och ska gå om 10 min ? Så blir att packa fort ! Hörs sen alla Goa läsare med ett inlägg live från skolan om jag har tillfälle , annars hörs vi när jag kmr hem , kram på er !! :)


Kommentarer
Postat av: erika

Du skrev i min blogg att jag skulle titta in på din :) och det gjorde jag =)

2012-09-10 @ 13:20:39
URL: http://www.erikajoyisabella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0