@ Home, nyvaken .

God morgon !
Idag blir det att jobba matte, kurs och även lite engelska all day . Kmr bli tufft också att åka till tand läkarn efter , och sen till stallet ? Så antingen hämtar mamma mig på skolan så kör vi dit och väntar där tills 15 . Elr så hämtar hon mig och kör mig hem och sen dit . Elr så tar jag bussen hem , och hon kör mig dit när det är dags osv .... Ja ? Vad ska man säga , vi vet inte hur vi ska göra eftersom mamma har feber osv ... Så hon ska meddela sen hur vi ska göra iaf . Och efter tandläkarn blir det ridning ! Ska rida på Grand idag och kanske , bara kanske är det teori idag ? Hade för mig det elr så är det nästa vecka ? Asså åh de e så sjukt tråkigt ? Aja , hoppas det blir ngt kul , ska iaf ner och gosa med Grand om han står inne ! Hoppas ni får en fin fin dag och inte en lika stressig som min , hörs sen med ett inlägg live från skolan elr @ Home ;-)
En till gullig text från tävlingen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0