Idol film !

Värmer så sjukt när jag ser att en gullig tjej gjort en idol film till mig ? En vanlig tjej på 14 år , vid namn Melissa Dagestam ?  Är bara mig själv , och försöker puscha upp andra ? Sånt här älskar jag att se ? Underbara människor det finns , mina mål med denna blogg är att vara en bra förebild , och att puscha er framåt och självklart ha ngt roligt att läsa om ? Hoppas ni alla stannar och tipsar bloggen, för vi , här på createdbymelissa.blogg.se ska nå toppen ! Å en dag , kanske om en vecka ? Vad vet jag ? Kmr vi nå toppen , och gör vi det så är det tack vare er ! Ni är grymma , så fortsätt att vara DU !
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Varför tvingar du folk att göra idol videor och idol bilder?

2012-09-15 @ 14:41:48
URL: http://friidas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0