Information om ... Anonym?

Vill bara att alla ska veta att jag kan se era IP nummer när ni kommenterar . Så om ni skriver ngt dumt kmr jag söka upp er IP adress och kontakta er . Så nu vet ni det och hoppas att alla slutar kommentera elaka saker ? Tar inte åt mig , tvärt om skrattar , men nu har jag varnat er ! Och ni som skriver snälla kommentarer ! Fortsätt så älskar verkligen att läsa era gulliga kommentarer ! Fortsätt så ! ha en bra dag alla Goa läsare ! Och hoppas nu att alla slutar kommentera elaka saker när ni vet att ingen kan vara anonym , stop the hating ! Hoppas verkligen inte att ngn tar illa upp förutom de som skriver elaka anonyma kommentarer ( fast egentligen inte är anonyma för kan se deras IP ) ni andra som skriver era snälla kommentarer , fortsätt så ni är underbara ! Peace .


Kommentarer
Postat av: Jag som hatar Haterss !

Håller verkligen med dig ? Vilka jävlah idioter ? Som kommenterar anomymt och inte tror att deras IP NUMMER syns ? Bara för att haters inte har något liv, behöver de fan inte klampa ner på dem som är högre än dem. Fuck off haterss !

2012-09-01 @ 13:57:10
Postat av: SANDIS - tro på dig själv.

hejhej allt bra?

2012-09-01 @ 15:22:41
URL: http://saaandis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0