Mina fina idol bilder och Goa läsare gör mig alltid glad !

Kul att några fler läsare har hittat hit till min blogg ! Själv heter man Melissa är 14 år och bor i Göteborg ! Jag älskar hästar och djur , och kmr blogga om min vardag , hästar , mode och musik ! Kmr även komma upp roliga tävlingar som alla får delta i , samt video klipp då och då ! Hoppas ni alla kmr stanna ! Har ni ngn fråga så får ni gärna fråga i en kommentaren under detta inlägget.Hörs sen nu ska man kolla på teve sen bada ;-) ciao !

Kontakt :
Facebook : Melissa Dagestam
Email : [email protected]
Kik : Melissa.dagestam
Instagram : createdbymelissa
Dessa kontakter gäller alltid om inget annat blir sagt .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0