Planering !

Fått flera kommentarer av folk som vill ha fler video inlägg här på bloggen , och självklart kan jag fixa det ! Ska ta tag i det . Så några videos kmr dyka upp på bloggen inom kort , så håll utkik ! Även en video när jag rider Grand kmr dyka upp nästa vecka, håll koll! .... Imon blir det att redovisa matte och jobba engelska . På fredag ska jag redovisa engelskan , och plugga typ allt ? Så man får det gjort tills nästa veckas redovisning , matten är en vecka tidig , så behöver inte redovisa den nästa vecka då den ska bli klar imon . Till helgen ska jag åka till pappa , om inte min kompis skulle komma till mig . Isåfall om Hanna kmr ska vi kolla på teve , prata och umgås å sådär , en soft kväll med min friend ! Hörs imon , nu natti ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0