Social

Tröjan beställd! Så sjukt fin är den asså , finner inga ord ? Köpte också en ny skinnjacka för typ tre veckor sen ? Och nu hitta jag seriöst världens coolaste skinn jacka ? Åh hoppas hoppas jag får den ! Samt att jag ska fixa ett coolt polis skal till mig och hoppas att Tyra Sjöstedts nya häst kollektion är snygg ? Isf ska jag helt klart köpa ngt snyggt där ifrån ? Hon har så sjukt snygga kläder på sin sajt asså , ah sjukt . Nyss ätit mat och nu är man Social :) hörs sen !
Bild : åh Gud älskar er läsare asså , ni är bäst !! Ps : Gö en idol film om mig och skicka länken till din film när du är klar så får din blogg länk + att din video får synas på bloggen . Skicka din film + länk till filmen till
[email protected]
ha de bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0