Tävling !

Denna tävlingen går ut såhär , du ska beskriva exakt hur du Tkr om mig , bloggen och vad du hade gjort om du träffade mig , samt skriva ngn sak du härmat mig med ( om de finns ngt ) finns det ngt skriv det isf i en kommentar under detta inlägg , sjukt kul att läsa era kommentarer :) så kommentera under detta inlägg , elr skicka till min mail : [email protected] elr ditt bidrag till min Facebook : Melissa Dagestam, vinnaren dras på söndag och vinner länk + att ditt bidrag kmr synas och du får även en överraskning , lycka till !


Kommentarer
Postat av: Vill va anonym .

Skickar på mailen ;)

2012-09-07 @ 19:09:05
Postat av: Jennifer

Hej! Jag känner ju inte dig utanför bloggen osv.. Men jag ÄLSKAR din blogg. Jag gillar dina inlägg och dina bilder. Du har ett fantastiskt utseende och som person värkar du snäll och rolig. Om jag skulle träffa dig skulle jag bli så glad! Fråga om jag fick ta kort med dig och så skulle jag berätta för alla mina vänner att jag har träffat en tjej som driver världens bästa blogg :D Som sagt så älskar jag din blogg, dina tävlingar och allt i din blogg. Blogg designen är jag dö avensjuk på! Den är jätte snygg. Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva men hoppas du tyckte om min kommentar. Hejdå! Kram :)

2012-09-07 @ 20:26:47
URL: http://kitten.webblogg.se
Postat av: Jennifer

Hej! Jag tycker du är söt och du verkar snäll. Och bloggen är jättebra! :) Om jag hade träffat dig hade jag sagt Hej och gett dig ett leénde. :) Jag har inte härmat nåt från dig!
Ha en toppen kväll!♥ :)

2012-09-07 @ 22:08:33
URL: http://www.lowegirl.bloggplatsen.se
Postat av: Pelin

Hej!
Jag gillar dina inlägg & du är sjukt fin :) Känner ju inte dig & är ny läsare.
/Pelin

2012-09-08 @ 09:41:48
URL: http://Pelinh.blogg.se
Postat av: Linnéa Grann

Jag är gärna med och tävlar!

Eftersom detta är första gången jag kikar in på din blogg vet jag verken mycket om dig, din blogg eller om du har hästar/djur osv. Men du verkar vara en trevlig tjej som gillar att blogga så lycka till :-) Kram!

2012-09-08 @ 13:39:21
URL: http://minilini.blogg.se/
Postat av: my törnqvist

Jag känner dig inte men du verkar verkligen vara en grymt snäll & härlig tjej, du har också ett utseende som man drömmer om! Detta är andra gången jag klickar in på din blogg och jag tycker att den är spännande & rolig att läsa, bra inlägg & du skriver bra. Om jag hade träffat dig så skulle jag väl försökt lära känna dig eftersom jag älskar att lära känna nya människor och få nya vänner osv. Ha en toppen kväll, kram på dig ! <3

2012-09-08 @ 17:03:48
URL: http://mytrnqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag känner dej inte utanför bloggen. Men du verkar vara en stört skön tjej, med bra humor, söt, rolig osv.. Jag tog kontakt med dej på Facebook vilket jag är sjukt stålt för! Nu sitter vi till och med och smsar, Asså HALLÅ?! Jag smsar med Melissa?!?! Vakna nurå! ;) sjukt kul!:) om jag skulle träffa dej så skulle jag ta en bild med dej och sen åka hem som världens lyckligaste tjej och tänka SHIT! Jag har träffat en sjukt gullig tjej som driver en SJUKT bra blogg! Jag vet redan nu att snart ligger du där på topplistan av Sveriges bästa bloggare! Ditt sätt att blogga?! Yami

2012-09-09 @ 12:05:44
Postat av: Natta

Postat av: Anonym
Jag känner dej inte utanför bloggen. Men du verkar vara en stört skön tjej, med bra humor, söt, rolig osv.. Jag tog kontakt med dej på Facebook vilket jag är sjukt stålt för! Nu sitter vi till och med och smsar, Asså HALLÅ?! Jag smsar med Melissa?!?! Vakna nurå! ;) sjukt kul!:) om jag skulle träffa dej så skulle jag ta en bild med dej och sen åka hem som världens lyckligaste tjej och tänka SHIT! Jag har träffat en sjukt gullig tjej som driver en SJUKT bra blogg! Jag vet redan nu att snart ligger du där på topplistan av Sveriges bästa bloggare! Ditt sätt att blogga?! Är otroligt,sjukt as bra!;) Jag ser dej som en av mina största förebilder. Dom gångerna jag öppnar mobilen och ser att Melissa har skickat ett meddelande ger mej direkt ett stort leende på läpparna:) det värmer man blir alldeles varm. Ha en bra dag!❤kram!

2012-09-09 @ 12:09:33
URL: http://nattaheedin.blogg.se
Postat av: Malin

Hrj jag gilar din blogg o du verkar en jätte snäll person om jag träffade dig så skulle jag gå fram till dig o fråga om jag kunde få en bild av dig!! ;) Jag vill gärna träffa dig så hoppas du kommer till Göteborg nån gång men var bor du??;)

2012-09-09 @ 20:57:14
URL: http://www.nattstad.se/MaalinBreiforss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0